Santa buddies!

Dessa underbara valpar! Älskar alla Buddiesfilmerna :) De är riktiga familjefilmer, barna sitter aldrig så stilla som när vi ser på dessa filmer.



Här följer lite ur en av låtarna som var med, tyckte det var så vackert.. På hundgården finns alla hundar som ingen bryr sig om och den minsta av dem är lilla Mini som berättar följande om hoppet om ett julmirakel..

Varje kväll så ber jag att någon ska hitta mig, att nån kan se min ensamhet och att allt ska ordna sig. När det blir mörkt om natten, är det lätt tappa tron på under och mirakel och att en saga kan bli sann. Man måste tro, för då blir julen underbar i år.

Man måste tro, för då blir julen underbar. Underbar för dig, underbar för mig. Det tror jag på. Och att allting ordnar sig. Att allting nog blir bra ändå. Då blir julen underbar, då blir julen underbar i år.

Så underbart vackra rader..skulle önska att jag kunde tro på julmirakel..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0