Karaoke på hög!? nivå




Stefan blev först ut av oss att sjunga karaoke, låten Loosing my religion.

Men blev det dags för brudarna att gå upp! Lite smått nervösa & spända tog vi stegen ut på golvet.




När låten, Avundsjuk med Nanne Grönwall, väl började tror jag att vi båda blev smått chockade! Trodde faktiskt att jag kunde den låten! & Madde trodde det var en annan låt! Men ändå! Vi vågade att stå där inför alla & sjunga fastän vi inte kunde! Lite skratt blev det allt :) Så lite stolta tycker jag att vi får vara!



Nästa gång väljer vi en annan låt som vi kan lite bättre ;) För visst blir det väl en nästa gång syrran?




Kommentarer
Postat av: madelene

Absolut!!



Åh vad jag hade roligt!!

2009-12-05 @ 11:00:18
Postat av: Maria

Ni var jättemodiga och så förskräckligt lät det inte. Har faktiskt hört värre. Jag är stolt att få vara eran moster. Kram

2009-12-05 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0