Julgranen

är inne! Den är pyntad & klar! Kanske lite tom för den är STOR! Den är sned & stjärnan vill inte sitta som den ska..men vad gör väl det?? Barna är nöjda & glada & det är jag med! Kanske kan Stefan hjälpa mig att räta på den lite imorrn när han kommer hem.

Stefan ja, han fick åka iväg med sina arbetskompisar till Loka brunn! Gissa om jag är avundsjuk! Skulle vilja ha två dagar där, med bad & kanske en massage :) God middag & ett mysigt rum! Få somna själv, sova hela natten & inte bli väckt av barnfötter TIDIGT på morronen..

Men det är härligt när barna kommer på natten, när de inte gör det känns det konstigt. Älskar att höra de trippande fötterna på trötta barn när de kommer på morronen <3

Ikväll har jag rimmat lite på julklapparna, många kvar men jag har ju några dar på mig!

Nu ska jag rimma lite till innan jag ska krypa ner i den STORA sängen alldeles själv :(

Go natt på er alla & kramisar!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas Stefan hade det bra i Loka Brunn.... nästa år är det kanske din tur att sticka iväg med arbetskamrater!! :)

Åh va jag längtar efter vår gran nu.... ska åka till skogen imorgon å se om vi finner en lika underbar gran som vi hade i fjol, stor, hög å tät!! Det va den finaste jag nånsin haft... blev sååå kär i den!!

Kram å ha en fortsatt trevlig lördagskväll

2009-12-19 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0