Jul, jul strålande jul

Underbart att träffa mina släktingar! Har haft så trevligt & skönt. Att tillsammans vara denna först jul utan mommo.

Älskar mina julklappar & barna älskar sina! Tror aldrig de två sötisarna har varit så nöjda någon gång! Jag är så stolt över dem! Den mindre fick bilar i alla storlekar men de han öppnade först var de minsta & billigaste! Den äldre kkom med ett paket formbara ballonger & utbrast lyckligt "Titta mamma, jag har fått ballonger!"..Så härligt när de uppskattar det lilla de får också!

Var ute i Branäs på juldagen med mamma, moster, syster & kusin..den äldsta var 50 & den yngsta 18 men vi hade superskoj! Vi skulle bara ut & ta en öl men det blev snabbt flera & till slut var klockan nästan 2 & vi skulle ha åkt hem kl 12!

Lillasyrran fick guitar hero i julklapp..det var riktigt roligt att spela det! Tror nog att det blir en sådan av våra julklappspengar! I början klarade jag ingenting, men nu klarar jag några låtar iaf! Ska träna så jag kan slå kusinen nästa jul ;)

Nu ska jag gå till andra huset, ska bli mat där idag :)

Hoppas att ni alla haft en lika härlig jul som jag & jag hoppas att snön fortsätter falla lite till :)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0