Ensamkväll..

Har sett på film med barna & myst i soffan. Nu sover de sött i sina sängar & jag sitter här alldeles själv.. Stefan är borta på party & Mikaela åkte till Torsby. Trodde jag skulle få en skön ensam kväll men istället kan jag inte njuta av att vara ensam.

Jag brukar gilla dessa kvällar annars, det är så tyst & skönt & man kan göra vad man vill. Men ikväll känner jag mig bara ensam.

Nä, ska nog krypa ner i sängen & kanske läsa en bok.. Men det blir väl ingen sömn innan Stefan kommer hem. Orkar inte slappna av förrän jag hör att han kommer hem. & ikväll är jag orolig för Mikaela också! Ja, jag vet hon är snart 18. Jag bodde själv i Torsby då..men Mikaela är ändå min lillasyster. Jag vet ju vad jag gjorde i den åldern. Hon sköter sig nog! Hon har det säkert jättetrevligt med goda vänner nu :)

Go natt på er alla där ute :)

Kramisar


Kommentarer
Postat av: Vännen

Ibland bara längtar man efter en ensamkväll men när den väl kommer så kan man ändå inte koppla av... Kram på rä

2009-12-05 @ 10:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0