Dags att börja summera 2009!

Kanske lite tidigt men tror det blir fullt upp resten av december så jag tänkte börja summera vårt 2009 redan nu..

Så vad har hänt? Här följer en kort tillbakablick..

Jo, jag har börjat blogga! Ibland ganska mycket & ibland nästan inget..men försöker att uppdatera så ofta jag kan. Måste säga att jag tycker det är riktigt roligt!

Året började med att moffen blev sjuk, har legat på sjukhus ganska mycket detta året tyvärr. Ibland har han varit lite piggare, ibland desto sämre. Hoppas på att han kan komma hem & fira jul med sina nära & kära!

Min mommo lämnade oss i april. <3 Saknaden efter henne är ibland ofantlig tung att bära. Men hon finns med oss - alltid i våra tankar.

Stefan mormor lämnade oss i maj. Efter ett lång liv fyllt med erfarenheter. 

Några vänner har jag fördjupat min relation till <3 Några vänner glider allt längre bort, sorgligt men sant.

Ett inställt bröllop :( Kanske var det bra att vi väntade, kanske inte!?

Mamma fyllde 50 & syster fullde 30 :)

Ett år fyllt av skolarbete, en matematikkurs & en svenskakurs (snart fördig!). Hittills är allt G.

En LEDIG sommar. Spenderad med mina två älskade söner :) Gröna lund & Skansen stod på schemat.

Många härliga promenader har hunnits med & jag är ofantlig stolt över mina 2 killar som orkar gå så långt!

Renovering i lägenheten. Älskar min tapet i vardagsrummet! Köket är nu en plats att trivas :) Fortfarnade är inte alla listor & hyllor på plats, men det kommer!

Mina killar har vuxit sig stora. De är inte längre några små barn! Så underbart goa men ibland riktiga monster ;) Syskonkärleken är stor, från att vara i ett slagsmål kan de sitta & kramas & pussas & mysas i evigheter. De klarar mycket själva & min roll som förälder förändras. Är så otroligt stolt över dessa killar!

Mycket har hänt, många känslor som funnits. Många tårar men också en hel del skratt.

Framför oss finns nya möjligheter...

2010 ska ta sin början snart & lite senare kommer jag skriva om mina förväntningar för detta nya år!

Kommentarer
Postat av: Vännen

Ja mycket har hänt under ditt 2009!! Nu hoppas jag att 2010 blir bättre för er del, inga sjukdomar å dödsfall!! Kanske blir bröllopet nästa år!??!

Jag hoppas att jag är en av dina vänner som du fördjupat din kontakt med... <3 Jag kan iallafall säga att jag känner så från min sida! Det är så tråkigt när man glider ifrån varann, har tyvärr oxå den erfarenheten!!

Många kramar till dig å din goa familj! Hoppas nu på en fröjdefull jul, å så hoppas jag att moffen kommer hem!!

2009-12-21 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0