Tentadag... & party!

Ja, så är det snart dags att åka & sätta sig & skriva eller räkna en tenta. Är lugn, brukar jg inte vara...vet inte om det är ett positivt tecken heller. Men det är bara en tenta, & jag borde väl klara den eller? Har räknat allt jag kan räkna & alla övningstentor har gått bra.. & för G behöver man 50% rätt... Ja, det går nog bra! & om det inte går bra så får man göra om, det är ju inte så att man inte får nån mer chans...

Idag börjar Pontus fotboll igen, roligt tycker han & jag med. Roligt att han tycker det är roligt med idrott, det tycker jag med! Fick ett brev på posten om några som har en idrottsskola där man provar på olika idrotter hela tiden. Tyckte att det verkade vara en bra idé men det var lite dyrt tyckte vi...kanske nästa år?

Ikväll blir det party också! Kuligt! Har inte träffat dessa tjejer så mycket under sommaren så det är skönt att prata ikapp lite & se vad som hänt sen sist :)

Nu måste jag gå & äta något innan jag drar iväg till universitetet!

Kramisar & önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0