Sista ensamma semesterdagen med barna!

Så är den här, den sista lediga dagen innan allvaret börjar...ja vi är ju lediga i helgen men då är pappa hemma också!
Kommer att sakna att få vara hemma, att få vara med barnen...det blir ju så att man inte hinner allt man vill på veckorna. Skolan & jobb tar tid, långa dagar på dagis, middag som ska lagas, man hinner inte mycket innan det är dags för sängen. Ja, ni vet - vardagen!

Idag ska vi fara till Mariebergsskogen med en vän.. titta på djuren, leka i lekparken, ta vara på denna underbara dag.

1 vecka kvar tills jag ska sitta & räkna mattetenta, kl.14-19 en fredagseftermiddag...har börjat räkna lite men känner mig tom, har ingen lust. Men det är 1 vecka kvar, & det är sånt jag ska kunna...skulle förvåna mig om jag inte fick G - då börjar jag nog fundera på om jag valt rätt yrke. Det är faktiskt bara grundskolematte, konstigt nog finns där saker jag aldrig mött förut - vad säger det om mina gamla lärare? Eller kanske var det jag som inte var uppmärksam? Men flera än jag hade inte hört talas om vissa saker!

Nu ska jag packa en väska..

Kramisar & ha en skön dag ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Synd att det inte blev Mariebergsskogen.... När vi kom uppöver till Ekshärad igen så fick jag reda på varför han var så grinig.... åksjuk...spyor överallt!!! När vi sen fortsatte vår resa hemöver så tjatade han om "Mechskogen"...

Kramiz

2009-08-18 @ 09:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0