Så trött...

Är så trött, skulle vilja sova, sova länge...men inte...så mycket att göra hela tiden att man inte hinner med att sova. Läsa, läsa, läsa allt, jag skulle vilja fortsätta med millenium-triologin men som det verkar får den ligga & vänta ett bra tag till då det är så mycket som ska läsas, eller inte bara läsas utan man ska skriva läslogg också...& analysera, hur gör jag det? Är så svårt, men man kanske lär sig med tiden, kanske det blir lättare när man gjort några läsloggar, men nu tar det tid & nöjet av att läsa böcker försvinner. Kanske har det att göra med att man vill att det ska vara bra, vill prestera mitt bästa...kanske ska man nöja sig med lite mindre,,,läsloggen är ju bara till för ens egen skull sägs det. Ja, det ordnar sig nog, det är bara några veckor! & det är många böcker som jag tänkt läsa när jag skulle få tid & lust så kanske är det bra att man blir tvingad till det nu annars skulle det nog aldrig bli gjort!

Imorrn åker min kära mamma till Öland & ska få mottaga "årets vårdbiträde"..så roligt för henne! Är stolt & glad över henne, men jag har alltid vetat att hon gör ett fantastiskt jobb! Hon är speciell min mamma, men det tycker nog de flesta om sina mammor... hon är omtänksam & fantastisk, har alltid gjort sitt bästa! Min söta mamma <3

Kramisar till er alla, ska krypa ner i sängen & läsa lite...men ikväll blir det "Flickan som lekte med elden", andra boken av Stieg Larsson...


Kommentarer
Postat av: Vännen

Ja det är så himla kul att just din mamma fick äran att motta detta "pris"! Hon om nån är värd detta!! Det va nån som va stolt över henne..... började gråta när det kom på tal!!

Kram å ta hand om dig mellan all läsing!

2009-08-27 @ 07:14:25
Postat av: Elin

Jo, visst tycker man att ens mamma är speciell.. Men din mamma Helena, HON ÄR SPECIELL!!

Hälsa och gratulera så himla mycket! Har inte hört det förut.. SÅ ROLIGT!

2009-08-27 @ 14:14:14
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0