Rutiner...

Känns som man börjar komma igång igen! Men det är svårt, barnen måste sova i tid, jag ska läsa, maten måste fixas i tid...hela sommaren har vi gjort lite som vi känt för, det har inte gjort något om middagen var sen och barnen kom sent i säng. Men det känns som man börjar komma tillrätta, fastän det är med stor trötthet! Har varit så trött hela förra veckan, idag ska vi inte ens prata om...tror jag skulle kunna gå & lägga mig nu & sova hela natten..men det går inte för det är så mycket annat som ska hinnas med först!

Ska fixa iordning en köttfärspaj som Stefan ska ha med på morgondagens planeringsmöte..nu tänker ni att varför ska jag göra det? Men det är så att han frågade om jag kunde göra den där goda pajen & då sa jag att jag kunde det. Det är inte så att han inte kan laga mat, för det gör han ganska ofta!

Det blev inget Karlstad för moffen nu...tänkte jag skulle fått träffa honom lite men eftersom han är sjuk fick de ställa in...men den blir kanske av snart så vi får träffas annars får jag lov att åka uppåt snart!

Fick frågan om jag ville följa med utomlands, utan barn & gubbar..det hade varit skönt! Fastän med den ekonomi vi har nu får jag vänta med det... Fråga mig igen då jag har pengar får då följer jag med & lever loppan i en vecka eller två ;) Skulle vart skoj att göra något sånt med sina vänner!

Nu ska jag fixa pajen så något blir gjort här..höres

Kramms

Kommentarer
Postat av: Vännen

Men blev det inget K-d för moffen? bättre? sämre? hemma? borta? många frågor.... men hoppas han snart blir bättre iaf!

Jag har oxå fått frågan ang utomlands, men känner att det är fel tidpunkt! Jag vill men ändå inte, pengar spelar stor roll!!

Kram i massor!

PS Ringer dig under veckan, JAG LOVAR!!! :) DS

2009-08-31 @ 20:03:14
Postat av: Tina

Men du jag har fulla källaren i burkar, du får ta dom och panta så har du nog till flyg och hotel iallafall =0) Kramiz

2009-09-01 @ 15:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0