Nyklippt

Så härligt att få åka till frissan & få tas om hand! Lite tid för mig själv med vuxna människor, vilket inte blir ofta nu på sommaren. Härligt att få bli schamponerad & klippt...så nöjd är jag!  Lite kortare, lite tunnare, mycket fräschare.

Idag har det varit varmt! Inge skönt, svettigt & jobbigt... barnen orkade inte vara i lekparken en lång stund utan de ville hem & sätta sig i vardagsrummet (takfläkt) & se en film. Detta tyckte jag också va härligt! Gillar inte värmen, har trivts med vädret som varit! Men man ska inte klaga, vädret är som det är...man får göra det bästa av det.

Nu ska jag äta varma mackor & ta det lugnt vid tv...tror att barnen somnat nu!

Kramms

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja visst är det helt underbart att va hos frissan, nästan så man kan somna ibland!!

kram

2009-08-07 @ 15:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0