Matte..& kärt besök!

Matte, matte, matte & ett trevligt besök...det är min dag! Måste säga att det stundvis är roligt att räkna, men stundvis skulle jag vilja riva mitt hår för att jag inte förstår...Men det är så det ska vara, allt ska man inte förstå, man måste få någon tankenöt då & då. Mitt i allt fick jag ett kärt besök, & så välbehövligt mitt i allt räknande. Lite prat, om allt som hänt under sommaren, det blir ju en del...Trevligt!

På fredag ska vi ut & partaja! Leva livet & dansa bort alla bekymmer! Mycket prat lär det bli, har knappt träffats sen sommarlovet började ju :(

På lördag blir det kräftskiva på gården med alla grannar, ska bli skoj det med!

Ska bli spännande & se hur jag mår på söndag - troligtvis inte på topp men vad gör väl det?

Nu ska vi se på film, & imorrn ska jag en stund till universitetet & repition inför tentan, välbehövligt & bra! När man sitter hemma själv kan det lätt bli att man låser sig & då är det bra att man får en chans att reda ut det innan tentan.

Kramisar - längtar till helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0