Konstigt..speciellt...

Igår när vi stod ute på altanen kom en granne (som varit inblandad i vår historia) nerför vägen från en av sina promendar och skakade i huvudet, jag & Stefan stod & tittade på henne & funderade på vad hon sysslade med. Rätt som det var så gör hon värsta flingrimasen & efter en stund hör vi..."är det roligt eller" muttrandes. En annan dag när Stefan var ute & denna gick förbi hade hon hela tiden tittat på Stefan & vänt sig om när hon gick förbi & bara tittat ända tills hon kom utan synhåll... Ska hon försöka psyka oss eller?

Har ju hört talas om detta med sandlådebråk... Blir både fasinerad & irriterad över att vuxna människor ska hålla på så, det blir väl snart så att man får kalla på "grannfejden"... Nä, men detta börjar bli riktigt jobbigt! Att man inke kan lägga undan & gå vidare, vad är det hon vill?

Nä nu måste jag gå tillbaka till mina böcker, håller på med Robinson Crusoe nu...jag gillar att läsa, så länge jag får läsa det jag vill utan att bli tvingad till det,. då känns det som om böckerna blir sämre än de kanske egentligen är..

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller med dig. Vilken sandlådenivå. Att de aldrig kan ge sig. Måste berömma er för de fina insändarna. Jag håller på er och tycker att ni har gjort det rätta som kan göras. Ni har helt fantastiska mysiga barn. Kramisar från Maria

2009-08-26 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0