Ja just det - 1:a dagisdagen!

Idag klev vi upp, gjorde oss färdiga & gick med förväntansfulla steg till dagis... ja barnen ville dit! & det har gått bra, Edvin hade visat sitt humör, men det brukar han göra..bra att fröknarna säger till direkt. När jag hade räknat matte hela dagen, lite rastlös då jag är van att ha liv omkring mig hela tiden...gick jag till dagis för att hämta mina små...tror ni de ville med hem? Nej, varken den lilla eller stora! Det fanns nya leksaker & alla kompisar man inte hade träffat på hela sommaren, förutom en del. Iaf så fick jag med en gråtande Edvin som ville köra bil...& när vi gick förbi gungorna insåg han att han inte hade hunnit gunga på hela dagen...grät nästan ända hem!

Väl hemma stannde vi ute & klippte ner buskarna lite grann...då blev killarna lite gladare. halv sex gick vi in då maten var färdig, inte så glada kan ni tro...

Krams

Kommentarer
Postat av: Vännen din

Åh så glad jag blir av att läsa att fler har det så.... att barna inte vill med hem efter en dag på dagis!! Ett gott tecken på att de trivs!!

Peppar peppar så har det gått problemfritt denna termin.... än sålänge.... men då är han desto ivrigare på att få komma dit, även på lediga dagar!

Kram

2009-08-18 @ 14:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0