Gröna lund!



Dessa söta mötte oss när vi kommit till Gröna lund. Hit tog vi oss med spårvagn vilket jag rekommenderar, trevlig färd med guidning.



Denna karusell gillade både de små & de stora, Madde sa att detta var den bästa karusellen...den var härlig & lockade alla till skratt då den kittlade skönt i magen.



Edvin i veteranbilarna. Denna tyckte han var ganska rolig.




Pontus & Rebecka vinkar glatt, trots att detta inte var så kul!



Radiobilarna tyckte Pontus & Alice var lite roligare!



Pontus hoppade glatt upp i dessa två herrars famn. Vilka började skrika "var är kameran!"



Här har Edvin hittat sin favorit, fastän han säger att det inte var det. Han sprang in & ut, i samma bil en lång stund medan Pontus & Alice gjorde likadant med lilla fritt fall.

De hade en otroligt rolig dag & alla var nöjda & glada! Éfter 11 timmar här var det inga klagomål! ´Färden gick vidare till moster som hade gjort  kycklingröra i tunnbröd, vilket smakade otroligt gott efter en lång dag på grönan. Föräldrarna fick också lite vin & öl vilket var gott att avrunda kvällen med.

Som jag sagt tidigare så har min lust för karuseller ökat! Har redan planerat in en färd till Liseberg nästa år, där har jag aldrig varit & Stefan var det länge sedan sist. Vi får väl se vad det blir, det finns så otroligt mycket att göra utan att behöva åka långt & mycket vill barnen göra igen!

Nu ska jag se på film, Honungsbiets hemliga liv. Ska bli skönt att krypa ner i soffan med något gott att äta & dricka & bara vara.

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Petra

William åkte dessa bilar många ggr han oxå.... alltså dessa som Edvin åker i!!! va nog roliga?!?!

2009-08-07 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0