???

Idag har jag upptäckt att denna svenska kurs kanske inte är så dum...satt & läste en tråkig & jobbig bok men jag märkte att den var riktigt intressant också & jag började tänka på de böcker jag läst, det stämde, men inte har jag tänkt på det förut! Kanske kan denna kurs bli bra den också!? Men det är mycket att läsa & disiplin på mig själv är inte min bästa sida men jag har iallafall hunnit med 1:a veckan, det är ju bara att fortsätta så!

Snart ska jag ringa till min mamms & höra hur det gått ikväll, hon var riktigt nervös! Men stolt också! Har lite dåliga nyheter också som vi valt att vänta med att berätta till efter ceremonin...min moffen ligger på sjukhus igen, förhoppningsvis är det ingen fara men just nu är det jobbigt, vet ju vad dessa sjukhus betytt...han som det gått så bra för på sistone! Vi får väl se vad det blir...

Ikväll har jag, Stefan & barna haft myskväll med hyrfilm, Snowbuddies Valpgänget i Alaska, underbar familjefilm & barna har suttit stilla i 1 1/2 timme utan ett ljud...lite chips & dip fanns också likaså päronsoda...mysfaktorn var 10! Senare kanske det blir en film för oss...hyrde tre filmer så vi får ha dem hela helgen = BRA!

Pontus har idag också dragit ut sin andra tand! Han drar & drar, Edvin tycker det är lite otäckt med Pontus tänder...funderar på vad det blir när hans tänder är lösa...bara han inte blir en sån som är försiktig med lösa tänder så de sitter så flera veckor längre än de borde! Men alla är ju olika & de får göra precis som de vill, tänderna kommer ut iallafall!

Så nu ska jag göra något vettigare!

Kramms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0