BOY A

Såg en fantastisk film igår igen, BOY A. Handlar om en kille som med en vän mördar en tjej när de är 10 år, nu är han 24 & ska ut till verkligheten, till livet han inte vet hur funkar. Trovärdig från början till slut...

Blev ledsen & förbannad, kände med pojken, den lilla pojken han var & den lilla pojken han är. Tänk att vi människor kan vara så grymma, så oförlåtande, så förbaskat orättvisa. Alla har väl rätt till en andra chans? Ja, jag tror att människor kan förändras...att med rätt hjälp & stöd från rätt personer så kan man ändras. Man är inte ondskefull rätt igenom för att man en gång gjort galet.

Så en film till lägger jag på min topplista... rekommenderar er att se denna & Honungsbiets hemliga liv &...

Idag är sista sommarlovsdagen för oss, ja imorrn är det dags... Med både glädje & sorg avslutar vi detta lov, detta berikande, underbara lov!

Så vad ska vi göra idag? Packa dagisväskorna, leta rätt på utekläder, regnkläder, stövlar...allt måste märkas...usch ja...
Men vi kanske hinner med en liten utflykt också...vet inte vart men det finns så många vackra ställen runt omkring så det är svårt att välja, man vill se allt...

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa barnen från oss. Hoppas de får en bra dag på dagis imorgon!

2009-08-16 @ 12:23:43
Postat av: Malin

Är det en ny film? Letade efter den idag när jag skulle hyra film, men hittade den inte:(. En raslös lilleman hade jag med mig också, så jag ryckte till mig en Wallanderfilm istället - brukar va ett säkert kort...

2009-08-22 @ 18:13:35
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0